VERZENDEN & RETOURNEREN 


Pas Mal zal na ontvangst van uw betaling uw order verzenden binnen de 1-2 werkdagen. U ontvangt een mail van zodra uw bestelling is verzonden.

Pas Mal verbindt er zich toe uw order steeds nauwkeurig na te kijken op eventuele fouten alvorens het verzonden wordt.

Pas Mal verzendt al haar orders via Bpost.

Pas Mal is niet verantwoordelijk voor enige vertraging die uw order oploopt buiten haar wil alsook is Pas Mal niet verantwoordelijk voor directe of indirecte beschadigingen die uw order zou oplopen tijdens het transport.

Gelieve Pas Mal onmiddellijk te verwittigen indien u enige schade aan uw order aantreft.

Pas Mal staat niet in voor eventuele douanekosten, taksen, belastingen of heffingen die na verzending zouden aangerekend kunnen worden.

 

Retourneren is mogelijk binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Retourneren gebeurt op kosten van de consument. Gelieve uw retour aan te melden via email met vermelding van de reden van retour en met vermelding van het rekeningnummer waarop het bedrag teruggestort mag worden.

 

Soldenartikelen retourneren:

Soldenartikelen die gepast werden op een opendeurdag of bij Pas Mal thuis of bij de klant thuis (levering aan huis en gepast in het bijzijn van Pas Mal),  kunnen niet geruild worden.  Soldenartikelen die online verstuurd werden, kunnen geretourneerd worden binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakket.

Pas Mal aanvaardt enkel retours in de originele verpakking, inclusief het merklabel bevestigd aan het kledingstuk alsook zonder enige schade, vlekken of gedragen kledingstukken. 

Indien Pas Mal merkt dat uw pakket mogelijk gedragen is of schade vertoont die veroorzaakt werd door uzelf, ziet Pas Mal af van enige terugbetaling.

Indien uw retour goedgekeurd wordt door Pas Mal, zal de terugbetaling zo snel mogelijk plaatsvinden; ten laatste binnen de 6 dagen na ontvangst van het pakket, eventuele retourkosten niet inbegrepen.

Het rekeningnummer van waaruit Pas Mal zal storten: BE39 9733 9584 5819.